משלוחים חינם לנקודת חלוקה בקנייה מעל 399 ש"ח

שאלות ותשובות

איך אני מבצע הזמנה באתר שלכם?

כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור ״החשבון שלי ״ (מצד שמאל). שם יש להזין את פרטי פרופיל משתמש - מייל וסיסמה מפה כל מה שצריך הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים שאת רוצה לקנות . יש לבחור צבע מידה וכמות וללחוץ על הוספה לסל . מפה עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח ושיטת תשלום - וזהו . החבילה בדרך - אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל שהזנתמה מצב ההזמנה .

האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית ?

נשמח לעזור . שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 17:00 בטלפון 03-5182136 . לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל לכתובת info@sevenseventy.co.il השאר שם ופרטי קשר ואנו נחזור אליך בהקדם .

האם עליי לפתוח חשבון באתר כדי להזמין ?

לא. ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר.

הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה. 

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

מתי אני מקבל את החבילה ?

בעת ההזמנה ניתן לבחור באחת מדרכי השילוח,

זמן הגעה שיטות משלוח
עד 14 ימי עסקים דואר רשום
עד 3 ימי עסקים שליח עד הבית / מקום העבודה
עד 3 שעות (!) Seven Express
בתאום איסוף עצמי

האם אפשר להחזיר פריט בסייל או בהנחה?

ניתן להחזיר פריט בסייל עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה לפריט שהחזרת תוכלי לקבל קרדיט לקנייה נוספת באתר.או החזר כספי. ההחזר הכספי יינתן בניכוי 5% מסכום הרכישה או בניכוי 100 ש"ח-הזול מביניהם.